total lycka

De som är nya i bloggen vet kanske inte
att jag bröt benet i somras, blev opererad och
fick gå med gips hela sommaren.
Är riktig kass sommar,
varit deppig ett tag,
men nu börjar allt vända igen,
bra saker händer,
och jag börja hitta tillbaka till mig själv,
börja bryta mig ur deppiga.
Har mer ork och energi igen =)
idag har jag sprungit en sträcka utan att ha de minsta
ont. Total lycka för mig och även för vovven,
vi sprang tillsammans, lekte och hade kul.
Vi hade nog lika dålig kondis båda två,
så de får vi bättra på igen =)


Kommentarer
Postat av: ANgelica

Det gör mig glad att det dåliga vänt nu för dig. Önskar bara att det väde för mig med. Det är svårt att prata, håller det mesta för mig själv. men ska göra ett försök, kanske det går att prata med mina bilder som jag har till hjälp när jag skriver schema. Tack för att du finns! Du är den som stått pall genom alla åren. Tårar kommer för att du betyder så mycket för mig! kram

2010-11-06 @ 20:13:09
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Min underbara lilla Docka!

Det märks att Du mår bättre för varje dag som går. Och det gör mig enormt glad!

Jag har också varit lite risig ett tag, fick magkatarr och mådde pyton. Men nu mår jag kanon - och det kommer Du också att göra snart. Du är på god väg.

Vilken underbar present från Anna Källdén, de var verkligen given med kärlek och omtanke.

Godnattkramar till Dig och lilla Tilda. Ni är lika söta båda två!

Postat av: Julia

Åh det låter verkligen som en bra dag, hoppas det håller i sig så att du får fortsätta må bättre o bättre nu! Kramar

2010-11-06 @ 22:17:08
URL: http://mymisery.blogg.se/
Postat av: isabelle

ja den var väl okej... typ



roligt att det går bättre för dig :)

kram

2010-11-07 @ 11:44:53
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0