galen dag

Dagen har varit kaos. Åkte in till centrum
för att hämta ut ett paket och handla hundmat.
när jag stod där såg jag att bank kortet och mitt legg.
så jag fick åka hem (efter lång väntan på bussen)
hämtade korten och fick åka in igen.
Stress stress i huvudet.
Helt spänd i dag och skakar hela tiden.
(vet ej varför!! )
Ont i kroppen,
tar en dag i taget just nu. men känner mig så deprimerad.
Hatar det. men kämpar på.
I morgon har jag två möten, ska först till
sjukgymnasten, sedan hem och hämta vovven,
sedan vidare till psykologen.
På fredag ska jag på studie besök på skolan,
så  sjuk nervös.
Mår illa bara jag tänker på det.
Klockan är tre nu, inte ätit än idag.
Får fixa något snart.
Min vanliga dator har kraschat halvdöd.
Inget funkar på den.
Fick ett virus på den igår.
Men ska få hjälp av hyresvärden, han är duktig på datorer.
Hoppas den går att fixa. Vet inte vad jag gör annars.
Har inte råd att köpa en ny.

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Försök att peta i dej något vännen<3

2010-10-20 @ 16:47:59
URL: http://www.metrobloggen.se/MiniMy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0