=) ibland fixar men det, ibland faller man =(




är deprimerad fortfarande,
tröttheten styr. Men idag har jag gått emot min rädsla ,
så de blir tummen upp.
Allt är skit tufft när man är nere, och inte har någon ork.
Vill bara gömma mig då.
Hade jag inte haft vovven hade jag inte gått upp ur sängen
som den här perioden jag är i nu.
Försöker motarbeta de dåliga känslor,
och försöker göra bra val för min framtid ( även fast just nu inte ens känns som jag har en framtid)
när jag är deprimerad kan jag inte lita på alla känslor.
Så jag är mega nöjd med denna dag.,
va på väg att sticka, åka hem rädslan tog över, men bet ihop och fixade det.
Om dagarna tänker jag inte på de förflutna,
nätterna präglas lite mer,
men hoppas att de oxå ska minska.
Bolltäcket vi beställt, hade någon annan kviterat ut.
Utan att rehab visste det. Så ett nytt är på beställt.
Hoppas de kommer snart.

Det tråkiga med dagen är min älskling är hängig.

Och varit extra "mammig" Hon är inte alls den vanliga pigga tilda.

tagit temp på henne. Hoppas hon är piggare i morgon,

annars får jag ringa vet.

Sov gott alla..


Kommentarer
Postat av: Celia

voffse<3

2010-10-22 @ 22:06:20
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: ANgelica

Vad bra att du kämpar på! Jag blir stolt över dig. Sorry att jag inte skriver så mycket på min blogg nu men jag har det lite krasst. Mycket demoner. tänker på dig fina vän, hoppas Tilda blir bättre och piggare. kram

2010-10-23 @ 07:07:54
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bättre snart. Jag läser din blogg även om jag varit dålig på att svara,

Önskar jag kunde göra något för att du ska

må bättre.

Jag tänker på dig.



Jag har skrivit ett blogg inlägg om bloggar jag läser samt länka till dom.

SÅ jag har länkkat till dig. Hoppas det är okej.

Annars så får du säga till så tar jag bort det.

Kramar Hanna

2010-10-23 @ 08:47:21
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Postat av: Jenny - Kommentera gärna!

Hej, nu är vinnaren uppe i tävlingen som du var med i. Vann du det fina armbandet? Gå in och kolla! Om inte så kan du ju säga Grattis :D

2010-10-23 @ 17:32:49
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0