Oj vilken lång dag, men är nöjd med den.

Fick gå upp jätte tidigt idag, vid 8 kom en kille som
skulle inspektera mitt lilla hem. De är ombyggnader en liten bit
ifrån och den kan bli spricker på huset. Så de kollar de nu, så inte någon fuskar.
De vill väl in te betala ut renoveringar i onödan.
I efter middags va jag på studiebesök på skolan. Det gick bra,
men jag var så nervös innan. Höll på att kräkas. Har nu skickat in ansökan,
så de blir lite plugg nästa termin.
Gick sedan med arbetsterapeuten en runda . Hon är lätt att prata med.
antagligen kommer jag snart börja i DBt gruppen tidigare, i stället för efter nyår.
Träna på att vara i grupp med, ett bra steg innan att sitta i en klass.
Sedan blev de fika med Alexia och Bianca. Drack en urgod kaffe latte.
Helt slut nu efter denna dag. Inte fixat att äta idag än, men nu är kroppen lugn igen,
så ska försöka äta lite, sedan gå med vovven.
Myskläderna är på, sedan blir de slappetid med Idol.
Trött trött trött

Kommentarer
Postat av: Anna H Karlsson

Vilken klippa du är,vilket steg du håller på att ta. Det värmer mitt hjärta. Kramar

2010-10-22 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0