orolig sömn

Jag sover så himla oroligt just nu.
Mycket mardrömmar och panik. Men känner mig ganska
pigg idag ändå. Hjälper att gå ut med vovven de första jag gör
när jag vaknat, piller dimman försvinner snabbare då.
I eftermiddag ska jag till psykologen.
Fundera några månader framåt, bara två månader till jul,
(hatar ju julen) men efter jul och nyår,
kommer de hända mycket i mitt liv. Ser fram emot det,
även fast de skrämmer mig rejält.
Fundera på vad jag ska göra i jul,
ska jag vara hemma som förra julen helt själv,
eller ska jag åka ner till familjen? Ingen aning än.
Jag firade inte jul alls förra året.
Åt inte ens julmat. Levde på som om de vore än vanlig dag.
Men i år skulle de vara kul att vara med syskonen... jaja..
ett tag till att fundera på det.

Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Det kan ju alltid vara bättre för mig haha :(

2010-10-06 @ 11:20:31
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0