överraskning

haft en toppen dag. (förutom mitt onda ben.)
hade de kul hos släkten fast dämpad.
Så avis på mina syskon som lyckas jobba heltid, och att sedan kunna unna säg saker.
Kommer jag någon sin själv dit?
Kan jag få ett jobb och fixa det.?
Undra de..
Min bror från stockholm kom idag, blev glatt överaskad =)
så glad att bara få krama om han =)
snart dags för att sova, jag odugliga Caroline.
haft kul denna helg, men i morgon väntar en mardröms resa hem med.
vägrar sitta på golvet igen.
vi hörs


Kommentarer
Postat av: Celia

Vad kul att du haft det bra , dumma benet >:(!

Det kan du nog, jag funderar också på det dära. Men någon gång så!

2010-10-03 @ 10:19:00
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0