varför ens skriva en sådan kommentar?

Du möter inte så många männislor i din vardag..livet går i samma spår varje dag...och hur är det med mat och tillräckligt med vitaminer till kroppen? inte undra på att du mår dåligt

svar till den kommentaren. sköt ditt eget. du vet inte vad som sker i mitt liv, du kanske du tro att du vet, men det är inte samma sak.
jaja, jag fixar mitt liv, och bara jag kan göra det.. kommentaren går in och sedan ut.
bara jag som lever mitt liv. de är min framtid.
sköt du ditt så sköter jag mitt...


Kommentarer
Postat av: ANgelica

Vilken jävla kommentar...raddera den ur ditt minne. kram

2010-10-07 @ 22:56:09
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Tyvärr finns det idioter som inte har nåt bättre för sig än att försöka trycka ner andra. :( Jag tror aldrig att vi kommer att bli av med dessa människor, så vi får helt enkelt lära oss att ignorera dem!

2010-10-07 @ 23:05:27
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Det där är det värsta kommentarerna man kan få:(

2010-10-08 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0