confused

Idag är jag mest förvirrad i de mesta.
En klump i magen har funnits konstant. =/
Har fått tips på en bra hundbok nu, ska leta på nätet och
se var man kan beställa den.
klickerträning för nybörjare av Natasha Atterbom
Någon som läst den? Någon som vet någon bra sida där man kan beställa?
Mår konstigt, har inte riktigt kommit tillbaka efter den tuffa sommaren.
fast ångesten är konstant just nu,
ser jag framåt... måste bara säga att de finna många bra människor inom psykiatrin,
en del nöt skal med, som dra ner de andra.
I ca 10 år, haft jag haft kontakt med psykiatrin,
ytan dem hade jag inte fixat det.
De har alltid trott på att jag kan fixa det. ( mina behandlare då)
Sen har de alltid funnits idioter rent ut sagt, som nästan gjort en sämre.
Saknar min förra psykolog i skåne! En helt fantastisk människa.
Men de jag har runt mig idag här i gbg,
är toppen.
Så nöjd =) Och när de sammarbetar tillsammans, kan vi uppnå målet..
Hoppas jag, och tror..
Inte orkat blogga innan idag, fick gulliga sms sen av läsare som undrade hur jag mådde.
Tack!! Ni är så fina!!

Kommentarer
Postat av: Celia

Sv: HAHAHA hon är en liten komiker ändå

2010-09-12 @ 20:47:29
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

Sv: Ja , och jag förstår inte varför man väljer att se ut så._. Förbättrade inte utseendet alls.

2010-09-12 @ 20:56:26
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Julia

DU är så underbar ! Du kan jag tror oxå på dig <3

SV:

Tack...

2010-09-12 @ 21:01:33
URL: http://fetochtjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0