En okej dag

Kanske lika bra att tvätta bort de lilla mascaran
jag har kvar efter jag nu tittat på tre filmer och
tårarna har runnit massor..
Gu va jag är känslig med vissa filmer. Så nu har jag lättat lite på
trycket. Gråter så sällan även när jag är sjukt ledsen.
Fast idag mår jag med bra, så de va ju inga jobbiga tårar i alla fall.
Ska snart ut och gå med vovven, rensa huvudet lite.
Ett varmt bad står med på schemat, fryser något otroligt mycket idag...
höst. . .
Längtar redan efter värmen igen, men de lär man ju få vänta ett bra tag till
innan de är vår igen. Livet känns alltid lättare för min del när de är varmt.
Lättare att njuta av livet då.
På måndag har jag ett möte. Har aldrig gillat att ha möte med mer en person,
inte när de gäller om mig själv.Hatar att vara i fokus.  Minns alla gamla möten jag haft, med soc,
psyk , skola m.m
Men ibland måste man bara stå ut ändå. Det kommer säkert gå bra, är alltid känslig inför möten
och stressar upp mig själv innan.
har tid till sjukgymnasten med nästa vecka. Men jag har minne som en guldfisk. Och kommer inte i håg
vilken dag jag ska dit. Blir så trött på mig själv och mitt minne.
Psykologen tror att bara för jag stängt av så mycket känslor , tankar i alla år, att så fort jag blir lite stressad, rädd
så klipper jag av allt. Även mindre saker... och de ligger säkert något i det.
Måste försöka träna upp mitt minne igen, har inget som hotar, inget att behöva vara rädd för längre.
Och om jag ska börja plugga lite igen snart, så måste jag ju komma ihåg vad som sägs på lektionerna..
Klipper ju av bra känslor med, de blir så av en reflex. Och de fina stunderna vill jag ju så klart minnas.
Svammel svammel..
Nu åker regnkläder på mig och vovven... Hoppas ni andra haft en bra dag!!! Glöm inte att just du är värdefull!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är nyttigt att lätta på trycket vännen...tårar kan faktiskt vara bra. De stärker en..kram

2010-09-25 @ 19:25:41
URL: http://ankimadame.blogg.se/
Postat av: Tove

Det är skitbra att vara ledsen, du ska vara glad när du kunnat grina, för man bygger alltid upp något utav det! hoppas du mår bättre nu i alla fall, det är väldigt bra att vara glad också.



Du är så himla söt, hoppas du ser det! <3

2010-09-26 @ 08:36:01
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0