?!!?

vad ska man hitta på idag?
kanske blir jag lite klokare, eller iaf piggare av allt kaffe.
Minns den 11 september för 9 år sedan,
terro attacken som tog många liv.
Just då befann jag mig på utredningshem,
jag och min kontaktperson va på stan,
och jag hade det bra.
När vi satt och åt såg vi på tv hur planen flög rakt i genom tornen.
Sedan blev de den 11 september igen. 7 år sedan Anna Lind blev mördad.
En dag jag inte kommer att glömma.
Just då bodde jag på behandlingshem.
Alldeles för mycket våld i denna värld.
respekten för en annan medmänniska försvinner mer och mer.
Skrämmande =/

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt skrämmande att de är så ja....någon rånar någon annan i en mörk gränd på kvällen, en annan sticker kniven i ngn och beslutar där med när dennes liv är till ända...<vart är världen påväg...

2010-09-11 @ 21:31:20
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0