I am gonna be alright

I morse när jag vaknade, mådde jag rätt kasst.
Ångesten va mega hög, ont i magen och mådde illa.
Ville bara stanna hemma och gömma mig.
Men tog mig i väg till sjukgymnasten. Tvingade i väg mig själv.
Så otroligt skakig och spänd när jag kom  dit.
Men faktiskt så släppte den mesta spänningen,
när jag gick där i från kände jag mig lite lättad. =)
Så skönt att dagen kan vända till något bättre.
Känner mig lite glad iaf.
Blir alltid varm i hjärtat när man öppnar dörren,
och möts av en överlycklig hund ♥
Nu väntar en härlig promenad i skogen med älsklings vovven,
njuta av att solen faktiskt är framme.
Sedan i eftermiddag ska jag sätta mig och skriva lite,
om det inte låser sig.
Känner att de skulle vara skönt att skriva lite för mig själv.
I morgon blir det storstädning, när man kommer hem på söndag är det
rätt skönt att komma hem till ett städat hem.
Just nu har jag kläder över allt, vet inte vad jag ska packa ner.
Men de ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på dig<3

2010-09-28 @ 15:47:27
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0