inspiration

vissa kvinnor ger mig så mycket inspiration
kan inte rabbla upp alla,
så nämner bara två just nu.
Anna Källdén och Birgitta Andersson- en helt fantastiska människor,
som kravlat sig upp från botten,
och idag har ett normalt liv.
http://www.m-magasin.se/bloggar/birgitta-andersson/ har skrivit boken Blondie,
grät mig igenom hela boken,
kände tyvärr igen så mycket. Men tittar var hon är idag... kanske finns de hopp för mig med..
Har du inte läst boken, Gör de.. Den är grymt läsvärd.
Anna som jobbar  med
Riksorganisationen Slagfärdiga
http://www.slagfardiga.se/
titta in på http://www.naturligt-vis.com/ med. =)
En underbar kvinna "ordläkare" och visst kan hon sina ord =)
Ska åka in till bokmässan i helgen, måste självklart lyssna på
Annas föreläsningar.
Idag finns de så många starka kvinnor, som kämpat sig igenom tuffa tider,
de ger en sådan som mej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Min söta lilla docka!

Jag började nästan gråta då jag läste Dina rara ord. Tack de ska jag skriva ut och läsa varje gång jag vill bli glad.

Är avudsjuk på Dig för att Du kan åka till Bokmässan i helgen. Jag skulle gärna vilja höra Anna Källden prata. Men mest av allt skulle jag vilja få möjligheten att krama om Dig.

Du får inte missa deckarförfattaren Ramona Fransson som har en monter på mässan. Hon är min vän, och jag vet att Du varit inne på hennes blogg.

Massor av varma kramar till Dig, Du är också en av mina allra finaste vänner!

Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0