kopierade från min status på fb som jag skrev igår.

Om du inte orkar läsa min blogg om den är för negativ, gör det inte, ger det dej ingenting så låt bli, men se inte ner på mig för att jag skriver min vardag, min känslor och tankar... vi alla tycker olika, och tänker olika.. detta är ett steg framåt för min egen del, ett sätt att lätta mitt hjärta, snart kanske de ändras till något positivare , vem vet, men antalet på min blogg ökar, och tack för ni som läser. Får bra och trevlig respons =) så glad över det..

***

Och tack fina Anna källden för samtalet idag! Du ger en så mycket inspiration. Du är stark och vacker kvinna..
Ser fram emot att träffa dej i morgon.

Fått en del förfrågningar om "andra" får använda mina dikter, i olika sammanhang under de senaste året. . . känns jätte kul, att någon gillar mina knas dikter. . .



Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Jasså , de låter jättebra gumman :D<3

2010-09-23 @ 14:04:49
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0