Ny dag, nya tag...

Sovit helt okej i natt.. känner mig ganska utvilad.
Spänningsvärken är bara lite för hög,
så jag får skärpa mig lite och försöka slappna av.
Ska lägga mig på spik mattan ett tag.
Vädret är riktigt dåligt, blir inte havet med vovven.
När vi kom ifrån morgon runda,
va jag genom blöt, droppade av mina kläder. Tilda hade som tur va sin regn jacka på sig.
En ruggig höst dag. Men som ändå kan bli en braig dag =)
Tänkte tända massa ljus senare, mysa ner mig under min favvis filt,
och titta på någon bra film.
Ska försöka sätta mig ner, och skriva lite dikter sedan,
känns bara som jag tappat det lite. Men de finns väl där någonstans i mig.
Att skriva dikter när ag va yngre hjälpter mig otroligt mycket,
eftersom jag i mellan åt har så svårt att prata om de jag känner.
Förr va dikterna rätt mörka, sedan i en period fanns de lite hopp i dem igen men va samtidigt ,
mörka och tunga,och nu då borde de väl vara dags för hopp igen och lite ljusare dikter...
(tycker jag själv) he he de ska bli spännande vilket som, bara jag börja skapa lite igen.
Har du något som underlätta för dej när du har en dålig dag /period ?
Jag har två saker som jag använder då, 1 så klart min hund. hon ger mig närhet och trygghet,
2 skriva skapa  skriva ;)
Ha en jätte bra dag!!!
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0