skratta eller gråta

Allt känns bara så skrattretande.
Väldigt ofta just nu, vet jag inte om jag ska skratta
eller gråta.
Känner mig bara strange idag.
Har inget mer på rahab denna vecka =(
Jag har nog kommit fram till ett beslut... jag tror jag vet vad jag vill.
Får prata om det med arbetsterapeuten när jag träffa henne nästa gång.
Älskade vovven fick en ny tröja idag =)
Lika fin är hon som alltid ;)
Känner mig helt o fokuserad . . . kan inte riktigt tänka. . .
får se om jag kan läsa lite iaf. . . eller titta på en film. . .

Kommentarer
Postat av: AMPELOS

ha en bra dag!

2010-09-22 @ 11:31:38
URL: http://ampelos.se
Postat av: Celia

Blev det ingen fika idag för dig då?

Vad har du beslutat :) ?



Svar: Jo, men de har nåt med min socialfobi att göra haha. Jag gillar det bara inte. Känns som folk tittar på mig när jag äter, och tuggar. Obehagligt bara.

2010-09-22 @ 13:00:05
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0