SönDag

Sovit gott i natt , så skönt!!! Har nog inte spänt mig lika mycket heller,
för spänningsvärken är inte värre än i går.  Fick mig ett gott skratt när jag läste ett inlägg av en vän. ingenting är omöjligt, go girl.. de fixar du säkert det med  =) Varit ute med Tilda nu, gick som en zombie som vanligt, tar alltid en stund innan jag vaknar till liv igen, hang over av natt medicinerna. Så nu blir de kaffe och cigg. Nervositeten inför i morgon är stor nu. Ska bli skönt när mötet är över. Och att få veta hur närmaste framtiden blir. Något som jag oroat mig över ett tag nu.
Jag ska nog ut i skogen lite senare idag, titta in hösten igen =) plus att Tilda älskar att springa lös där, hon blir alltid härligt trött av det. Ser fram emot att åka till Skåne på fredag och hälsa på alla... Man missar så mycket i mina små syskons liv...när man bor längre bort. Min faster kom hem i går från sin utlands resa de hade haft ca 33grader varje dag..vadå avis??? De verkar haft en underbar semester, så glad för dem, de är de värda.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att du får det bra i skåne på fredag...tänker på dig fina vän!

2010-09-26 @ 20:33:00
URL: http://ankimadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0