syster...

Pratat med min ena syster. =) Hon ska köra upp till mig någon helg snart.
saknar alla mina syskon grymt mycket.
Ska försöka planera in en resa till skåne,
och träffa dem. De är på tiden nu.
Strange feeling, ser fram emot måndag..
haha jag är lite knasig tror jag.
Pratat med helena med,
ska antagligen hem till henne nästa helg en runda,
hon fyller snart år.
Blev jätte glad över att hon frågade om jag ville komma.
Skönt med att de är nära dit och hem ;)
Tar inte många minuter att gå..
Nu kaffe och cigg..
Mår nog rätt ok idag, (förutom halsen då !!)
Ska senare ut på långpromenad med älsklingen..

Kommentarer
Postat av: Celia

Älsklingen? Är det din kille eller din hund :)?



Jag önskar jag alltid hade läsperiod :( Men så är det inte tyvärr.

2010-09-18 @ 16:42:42
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

Sv: Haha, man vet ju aldrig :D

Så blir det pizza ikväll nu då?

2010-09-18 @ 16:47:00
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0