talanger..

känns lättare att se andras framsteg, deras talanger, och inre styrkan.
när jag tittar på mig själv, ser jag inte alla de framsteg jag gjort,
hur mycket jag har förändrat under åren. När någon annan ser framstegen och mina dolda talanger ;)
känns de lite overkligt. Kan inte riktigt förstå att de är mig de pratar om.
Man behöver lite snälla knuffar , så man vaknar upp, ta vara på sina talanger.
Och ibland behöver man höra det ofta.
Samtalet jag fick i kväll, berörde mig på ett bra sätt!! Blev jätte glad.
Så tack!!! och vad tjänar ja på att "mobba mig själv"
Inget alls, förutom gör mig bara själv en otjänst.
Känns skönt att haft en braig dag idag med. . . hoppas de håller i sig några dagar till.
Är så oerhört tacksam för att ha sådana vackra, starka  helt underbara människor i mitt liv.
HUr känns det att leva? 
Att skratta, att le
Att känna att man duger som man e.

Kommentarer
Postat av: Celia ♥

tack sötnos :D

2010-09-24 @ 21:34:37
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0