Tisdag....

Vaknade som en halvdöd caroline!!! Inte alls pigg idag.
Men ser fram emot att åka till Rehab, till sjukgymnasten.
Har massa små ärenden idag med,
som måste fixas. Och sedan lite planering inför fredag då
jag tar tåget till skåne.
På lördag kväll få jag träffa tjocka släkten =) ser fram emot de,
minns inte men nästan ett år sedan jag träffade alla.
Undrar hur vädret är i skåne i helgen, så man packar rätt,
de skiljer sig ändå lite från Gbg.
Skrivit en packa lista. Är alltid så rädd för att glömma något viktigt som tex. medicin.
Gjort de någon gång innan, och hela resan blir genast dålig.
Solen skiner här idag, härligt höst väder,
de ska jag ta vara på när jag kommer hem igen från rehab.
=)
Ha en jätte bra dag alla!!!! Glöm inte att Du är värdefull. Du är bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0