torsdag, snart till veterinären.

Förmiddagen har varit okej. Blev visst lite barnvakt med =)
Sovit väldigt konstigt i natt och de satt i ett tag, men är borta nu.
Ska ta bussen om en timme till veterinären.
Längtar tills i morgon, resa ner till skåne. Ska bli så kul att träffa alla syskonen igen.
Känns som evigheter sedan. Och sedan släktkalas på lördagen.
Solen är framme här, men de är fruktansvärt kallt.
Hatar att frysa, spänner kroppen ännu mera,
och jag har redan så ont av spänningsvärk.
Sitter med min favvis filt från chilli. Varm och go.

Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Neää, men varit med min pojkvän så inte pallat att sitta och blogga då riktigt ^^ . Nu är jag igång igen, tror jag iaf. Vad kul :)

Varför ska vovve ta spruta

2010-09-30 @ 13:42:37
URL: http://celidanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

Svar: Hon ser ut som en bebis hihi

2010-09-30 @ 20:17:42
URL: http://celidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0