trött...

så trött jag blev när jag väl satte mig ner. . .
blir en slappe kväll senare,
och idol =)
Fört en god kopp kaffe
Skönt att de snart är helg, känner att jag behöver mycket sömn..
Ladda inför måndag.. kommer va halv död när den dagen är slut.
Två möten,
först hos arbetsterapeuten som jag redan nu är lite små nervös inför,
men de kommer nog gå bra. Håller på att fylla i dagbok över sömnen nu,
som jag ska lämna på måndag.
Sedan hem och hämta tilda, för att senare åka vidare till psykologen.
***
Hörde på radion att de ska komma många regnskurar i kväll,
något jag inte ser fram emot,
blev genomblöt i går,
och livrädd för åskan..




Kommentarer
Postat av: Julia

Jobbigt att vara så rädd för åskan<3

2010-09-16 @ 18:20:18
URL: http://fetochtjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0