trötthet

Har inte mycket att skriva just nu,
tröttheten kom och tog över hela mig.
Varför va de så ansträngande att vara glad? Mår fortfarande bra, men bara så himla trött.
Lägger ut vinnaren vid 20.00,
efter de blir de idol tittande och sen sov dags.
Måste vara lite pigg i morgon, när jag utmanar mig själv att gå på mässa,
och träffa massa folk.
Som de känns nu kommer jag sova gott i natt,
så trött, men på ett bra sätt.
Tur att vovven är lika trött efter allt lekande idag. så man slipper ha dåligt samvete för det ;)
Säger de igen, Min vovve är mitt allt,
ljuspunkten i mitt liv =)
Fick ett mail idag av psyklogen, de va bra nyheter =) så glad över det.
I går skrattade jag mig till sömns Tack säger jag till min sjukgymnast. Hon är himla rolig. och grymt duktig med sina hundar. Imponerad till max.
Men kan ju lugnt säga att jag inte brukar somna och vara glad,
de händer nästan aldrig.. men vissa människor är bara så roliga =) säger bara tack!!!
Har många BRA och TREVLIGA människor i mitt liv,
så tacksam för det.
Jag njuter av livet sådana här dagar, att få känna glädje och en inre frid = lycka.
Hoppas ni har en bra kväll,
och säger de ingen tack för att ni läser!!! Glöm aldrig just du är VÄRDEFULL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0